Sponsoring

Planujesz meeting, ciekawe wydarzenie lub po prostu szukasz wsparcia?

Przed rozpoczęciem ewentualnej współpracy musimy ustalić jej zasady. W tym celu konieczne jest przesłanie do nas odpowiedzi na poniższe zagadnienia.

Informacje na temat wydarzenia/ imprezy/ meetingu lub osoby:

  • Organizator wydarzenia
  • Charakter wydarzenia
  • Planowana liczba uczestników
  • Wcześniejsze wydarzenia/ dokonania (linki) oraz informacja odnośnie do liczby uczestników
  • Zdjęcia z wcześniejszych wydarzeń
  • Materiały reklamowe z wcześniejszych wydarzeń
  • Plan wydarzenia
  • Dane z Facebooka/ Instagrama/ Youtuba/ bloga (odsłony, unikalni użytkownicy, obserwatorzy, subskrypcje, polubienia)
  • Oczekiwania względem sponsora (dokładna lista nagród z uwzględnieniem cen katalogowych)
  • Media współpracujące i aktualni sponsorzy
  • Informacje o posiadaniu bazy mailingowej (jeśli tak, to jaka jest jej wielkość i od kiedy jest zbierana?)

Co możesz w zamian zaoferować?

  • Komercyjny wpis na Facebooku/ Instagramie raz w miesiącu, dłuższy wpis raz na kwartał
  • Reklamę na stronie internetowej/ blogu
  • Przygotowanie zdjęć w wysokiej rozdzielczości z produktem jako motywem przewodnim (np. jazda na fingerboardzie w niekonwencjonalnym miejscu itp.) do użytku własnego sponsora
  • Film, który prezentuje sponsorowany produkt oraz informację o sponsorze
  • Recenzję zasponsorowanego sprzętu
  • Informowanie o sponsorze podczas wydarzenia
  • Zamieszczenie informacji o sponsorze w materiałach promocyjnych
  • Dołączenie ulotki lub materiałów reklamowych do pakietów startowych
  • Możliwość dołączenia ulotki dla obserwatorów (ew. kibice itp.)
  • Umieszczenie logo na stronie głównej bloga
  • Rozesłanie informacji o sponsorze w newsletterze
  • Zamieszczenie informacji o sponsorze w mediach
  • Inne

Kontakt

Informacje proszę wysyłać e-mailem pod adres sklep@capershop.pl. Szczegóły każdej współpracy są ustalane indywidualnie. Nie prowadzimy rozmów telefonicznych na temat sponsoringu bez wcześniejszego zapoznania się z informacjami podesłanymi na wskazany adres mailowy. Odpowiedzi udzielane będą drogą mailową lub telefoniczną. Prosimy o wysyłanie propozycji przynajmniej na miesiąc przed datą planowanego wydarzenia.