Jak złożyć reklamację lub dokonać zwrotu?

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Możesz zrezygnować z zakupu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Aby to zrobić należy wysłać zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (zwrot-capershop.pdf) pod adres:

CaperShop.pl – Zwroty
ul. Wesoła 8
17-300 Siemiatycze

Zwrot pieniędzy za zwrócony towar zostanie dokonany na wskazany rachunek bankowy, po zaakceptowaniu zwrotu, w ciągu 14 od otrzymania zwracanego towaru. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt. Klient odpowiada za zabezpieczenie towaru, aby w trakcie transportu nie uległ uszkodzeniu.

Jest możliwość skorzystania z usługi e-Zwroty Poczty Polskiej (link: https://ezwroty.poczta-polska.pl/), w takim przypadku koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi klient – usługa pozwala na wygenerowanie listu przewozowego do zwrotu zamówienia.

Czy mogę złożyć reklamację?

Wszystkie towary zakupione w sklepie CaperShop.pl są objęte rękojmią w okresie 24 miesięcy lub gwarancją producenta. Jeśli w otrzymanym towarze zostanie stwierdzona wada, został uszkodzony podczas przesyłki lub nie nadaje się do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem należy zgłosić reklamację. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.

W tym celu należy wysłać reklamowany towar wraz z dołączonym formularzem reklamacyjnym gdzie zostanie opisana stwierdzona wada.

Warto przed wysyłką reklamacji pocztą tradycyjną wysłać nam e-maila pod adres sklep@capershop.pl